Biuletyn Informacji Publicznej

Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

inspektor nadzoru

Symbol oferty
inspektor nadzoru
Jednostka ogłaszająca
Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie Narutowicza 17 20-004 Lublin
Data ogłoszenia
2020-11-02
Termin składania dokumentów
2020-11-15
Wymagane wykształcenie

Wyższe techniczne –  uprawnienia inspektora nadzoru na zabytkach

Wymagania związane ze stanowiskiem

5 lat pracy jako inspektor nadzoru

Zakres obowiązków
  1. Nadzór nad stanem technicznym budynków i budowli stanowiących własność lub użytkowanie
    Teatru;
  2. Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków Teatru i bieżące wnioskowanie do Dyrektora Naczelnego o wykonanie niezbędnych prac oraz przestrzeganie terminów przeglądów bieżących i okresowych;
  3. Przygotowanie do dnia 30 listopada i do dnia 30 kwietnia każdego roku harmonogramu koniecznych do wykonywania prac remontowych i modernizacyjnych;
  4. Przygotowywanie materiałów do ogłoszenia przetargów oraz zamówień podprogowych i ich przeprowadzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami o zamówieniach publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami opracowanymi w Teatrze, w sprawach dotyczących remontów i inwestycji, w aspekcie technicznym;
  5. Udział w postępowaniu przetargowym i postępowaniu podprogowym w sprawach dotyczących remontów i inwestycji, w celu udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, w aspekcie technicznym;
  6. Ocena złożonych ofert w sprawach dotyczących remontów i inwestycji, w aspekcie technicznym;
  7. Przygotowywanie projektów umów na realizację zadań inwestycyjnych lub remontowych w aspekcie technicznym, w ścisłej współpracy z radcą prawnym;
  8. Przygotowywanie, prowadzenie i bezpośredni nadzór nad realizacją przeprowadzanych prac remontowych i inwestycyjnych, w tym także kosztorysów;
  9. Sporządzanie materiałów do rocznych sprawozdań z zamówień publicznych do Urzędu Zamówień Publicznych;
  10. Przygotowywanie materiałów stanowiących bazę do opracowania planu remontów i inwestycji;
  11. Rozliczanie wykonanych prac remontowych i inwestycyjnych, w tym pod względem kosztowym, terminowym i zgodności z dokumentacja projektową;
  12. Współpraca z konserwatorem zabytków i innymi organami publicznymi w aspekcie zadań powierzonych umową;
  13. Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, zgodności wykonywanych robót z projektem, kosztorysem, umową;
  14. Prowadzenie administracji budynków;
  15. Prowadzenie książki obiektu;
  16. Prowadzenie rozliczeń elektroenergetycznych i cieplno-energetycznych Teatru.,
Wymagane dokumenty

CV, dokumenty poświadczające staż pracy, kopia  uprawnień  budowlanych oraz zaświadczenie z LOIIB

Warunki pracy

zatrudnienie od 01.12.2020  - umowa o pracę,

praca w niepełnym wymiarze czasu pracy - 3/4 etatu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

9,6

Miejsce składania dokumentów

dokumenty proszę przesyłać drogą elektroniczną na adres: kadry@teatrosterwy.pl


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Beata Grudzień
Dodano do BIP dnia 02-11-2020 14:45:51