inspektor nadzoru
Symbol oferty
inspektor nadzoru
Jednostka ogłaszająca
Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie Narutowicza 17 20-004 Lublin
Data ogłoszenia
2020-11-02
Termin składania dokumentów
2020-11-15
Wymagane wykształcenie
Wyższe techniczne – uprawnienia inspektora nadzoru na zabytkach
Wymagania związane ze stanowiskiem
5 lat pracy jako inspektor nadzoru
Zakres obowiązków
- Nadzór nad stanem technicznym budynków i budowli stanowiących własność lub użytkowanie
Teatru; - Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków Teatru i bieżące wnioskowanie do Dyrektora Naczelnego o wykonanie niezbędnych prac oraz przestrzeganie terminów przeglądów bieżących i okresowych;
- Przygotowanie do dnia 30 listopada i do dnia 30 kwietnia każdego roku harmonogramu koniecznych do wykonywania prac remontowych i modernizacyjnych;
- Przygotowywanie materiałów do ogłoszenia przetargów oraz zamówień podprogowych i ich przeprowadzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami o zamówieniach publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami opracowanymi w Teatrze, w sprawach dotyczących remontów i inwestycji, w aspekcie technicznym;
- Udział w postępowaniu przetargowym i postępowaniu podprogowym w sprawach dotyczących remontów i inwestycji, w celu udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, w aspekcie technicznym;
- Ocena złożonych ofert w sprawach dotyczących remontów i inwestycji, w aspekcie technicznym;
- Przygotowywanie projektów umów na realizację zadań inwestycyjnych lub remontowych w aspekcie technicznym, w ścisłej współpracy z radcą prawnym;
- Przygotowywanie, prowadzenie i bezpośredni nadzór nad realizacją przeprowadzanych prac remontowych i inwestycyjnych, w tym także kosztorysów;
- Sporządzanie materiałów do rocznych sprawozdań z zamówień publicznych do Urzędu Zamówień Publicznych;
- Przygotowywanie materiałów stanowiących bazę do opracowania planu remontów i inwestycji;
- Rozliczanie wykonanych prac remontowych i inwestycyjnych, w tym pod względem kosztowym, terminowym i zgodności z dokumentacja projektową;
- Współpraca z konserwatorem zabytków i innymi organami publicznymi w aspekcie zadań powierzonych umową;
- Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, zgodności wykonywanych robót z projektem, kosztorysem, umową;
- Prowadzenie administracji budynków;
- Prowadzenie książki obiektu;
- Prowadzenie rozliczeń elektroenergetycznych i cieplno-energetycznych Teatru.,
Wymagane dokumenty
CV, dokumenty poświadczające staż pracy, kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie z LOIIB
Warunki pracy
zatrudnienie od 01.12.2020 - umowa o pracę,
praca w niepełnym wymiarze czasu pracy - 3/4 etatu
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
9,6
Miejsce składania dokumentów
dokumenty proszę przesyłać drogą elektroniczną na adres: kadry@teatrosterwy.pl
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Beata Grudzień
Dodano do BIP dnia 02-11-2020 14:45:51
Dodano do BIP dnia 02-11-2020 14:45:51