specjalista ds. social media
wyższe (preferowane: filologia polska, dziennikarstwo, marketing, PR, psychologia).
umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, odpowiedzialność i zaangażowanie, wymagane doświadczenie min. 2 lata;
znajomośc narzędzi do monitorowania działań w mediach społecznościowych, znajomość segmentów oraz możliwości wykorzystania internetu
- Opracowywanie strategii komunikacyjnej dla różnych kanałów społecznościowych,
- Prowadzenie komunikacji i budowanie społeczności na profilach: Facebook, Instagram, YouTube.
- Utrzymywanie interakcji z fanami i obserwatorami marki
- Prowadzenie lub nadzorowanie kampanii reklamowych, zarządzanie ich budżetami
- Analizowanie statystyk i raportowanie wyników działań
- Dbanie o wizerunek marki i wygaszanie kryzysów
- Monitorowanie wypowiedzi na temat marki publikowanych poza kanałami firmowymi
- Monitorowanie działań konkurencji
- Tworzenie koncepcji haseł kampanii reklamowych i promocyjnych w social mediach,
- Monitorowanie trendów, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online,
- Wyłapywanie pretekstów dla RTM
CV
umowa zlecenie
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego w terminie do dnia 15 listopada 2021 r.
pocztą elektroniczną na adres: kadry@teatrosterwy.pl (w polu temat: „praca-specjalista ds. social media")
Dodano do BIP dnia 15-10-2021 10:22:27