Biuletyn Informacji Publicznej

Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie

Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru J. Osterwy w Lublinie.

Data ogłoszenia
2011-05-19
Termin składania ofert
2011-06-03 12:00
Treść

Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru J. Osterwy w Lublinie.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU               Z-AGrt-333/2/47/11
1 Zamieszczanie obowiązkowe

0 Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego       1
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) 0

Zawarcia umowy ramowej  0


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Nazwa: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie

Adres pocztowy:                        
Miejscowość:     Lublin
Kod pocztowy:    20-004
Województwo:     Lubelskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Ryszard Fijałkowski  
Tel.:  48 81 532-29-35

E-mail:  info@teatrosterwy.pl
Fax:  48 81 463-86-50

  Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.teatrosterwy.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
0 Administracja rządowa centralna
0 Administracja rządowa terenowa
0 Administracja samorządowa
0 Podmiot prawa publicznego
0 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      
      trybunał
0 Uczelnia publiczna
0 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
0 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1 Inny (proszę określić): samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Prace remontowe  pomieszczeń w budynku Teatru  J. Osterwy w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia
(a) Roboty budowlane                     1
(b) Dostawy                              0
(c) Usługi                               0


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1. Zakres prac remontowych pomieszczenia numer /004/:

- Wymiana grzejników c.o.  z zaworami (zabudowa rur c.o.),
- Podłączenie podgrzewacza wody i zabudowa zlewozmywaka (położenie glazury na ścianie za zlewozmywakiem),
- Naprawa podłogi:
a) zdjęcie starej podłogi, osuszenie, wykonanie nowej konstrukcji,
b) położenie paneli podłogowych na podłożu wyciszającym,
- Wymiana progu w drzwiach,
- Naprawa drzwi,
- Zamontowanie sufitu podwieszanego,
- Zamontowanie oświetlenia do sufitu podwieszanego,
- Położenie instalacji komputerowej - min. 4 gniazdka wmontowane w ciągu panela     elektrycznego (instalacja kablowa),
- Położenie instalacji elektrycznej (panele czterokrotne w min. 5 miejscach),
- Równanie  ścian (gładź gipsowa) i malowanie pomieszczenia.

2. Zakres prac remontowych pomieszczenia foyer:
- Szpachlowanie z zabezpieczającą siatką na sklepieniach pomieszczeń.
- Uzupełnienie tynków na ścianach,
- Przy głównym wejściu na foyer uzupełnienie lastryko,
- Malowanie całego foyer, łącznie z korytarzami na balkon, do wejść na balkony i malowanie korytarza wokół widowni na parterze.
- Montaż 2-ch półek nad kaloryferami.

3. Zakres prac w pokojach księgowości - III piętro:
a) Pokój 302, 304
- Zamontowanie dodatkowych gniazd elektrycznych,
- Szpachlowanie i malowanie ścian, sufitu,
- Wymiana grzejników, parapetów,
- Położenie paneli podłogowych.
b) Pokój 305
- Zamontowanie dodatkowych gniazd elektrycznych,
- Wymiana grzejników, parapetu,
- Cyklinowanie i lakierowanie parkietu,
- Malowanie ścian i sufitu.
c) Korytarz przy księgowości -
- wymiana oświetlenia,
- zamontowanie gniazda elektrycznego
- wymiana wykładziny,
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu.

4. Zakres prac w pomieszczeniu pralni:
- położenie glazury na ścianach,
- zamontowanie sufitu podwieszanego.

5. Zakres prac w pokojach nr116 i 209:
- powiększanie pomieszczenia nr 209 poprzez wykucie ściany i postawienie nowej ściany oraz montaż drzwi,
- zamontowanie dodatkowych gniazd elektrycznych,
- wymiana oświetlenia,
- szpachlowanie i malowanie ścian, sufitu,
- wymiana wykładziny.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w: specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, stanowiących Załączniki do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
1tak
0nie


Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające do 50 %  prac w zakresie: równania i malowania powierzchni pomieszczeń, montowania gniazd elektrycznych, wymiany oświetlenia i wymiany grzejników, parapetów i drzwi.  

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Główny przedmiot
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Dodatkowe przedmioty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne  
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:                        tak -            nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:                     tak             nie

   II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania2)

Wymagany   1  Podany dla Części I, II, III, IV w załączniku do ogłoszenia

Okres w miesiącach:      lub    dniach:   
lub  data rozpoczęcia  04/07/2011 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  26/08/2011     (dd/mm/rrrr)

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia        tak                 nie


III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”.

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”.

III.3.3) Potencjał techniczny

  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów ponad oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.


III.4.2)W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1  ustawy, należy przedłożyć:

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów.



III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy są obowiązani załączyć do oferty:

1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KULTURY z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, który w § 8.1 stanowi, iż nad pracami restauracyjnymi przy zabytkach nieruchomych nadzór mogą sprawować osoby, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, przy czym zgodnie z § 13 cytowanego rozporządzania  osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich w rozumieniu rozporządzenia Ministra Kultury z 9/06/2004 r.
2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ogólnobudowlane, oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa to jest:
- decyzję odpowiedniej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa stwierdzającą uprawnienia budowlane,
- zaświadczenie wystawione przez odpowiednią miejscowo Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa zaświadczającą, iż kierownik budowy jest członkiem Izby oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, obejmujące okresem co najmniej termin wykonywania przez Wykonawcę prac budowlanych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

tak należy przedłożyć  nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony

Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

Licytacja elektroniczna

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) : nie dotyczy.


IV.2) Kryteria oceny ofert

IV.2.1) Kryteria oceny ofert  


Najniższa cena

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

tak
adres strony, na której będzie prowadzona:
nie
IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak
nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

a) wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie zapewnia wykonanie zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą zakresu robót i /lub przedłużeniem terminu realizacji zamówienia;
b) względy organizacyjne leżące po stronie Zamawiającego skutkujące zmianą terminu realizacji zamówienia;
c) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, po akceptacji zmian przez Zamawiającego;
d) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót;
e) zmiana kierownika budowy;
f) zmiana inspektora nadzoru.

Każdorazowo wprowadzanie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego.

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  
www.teatrosterwy.pl

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu : nie dotyczy.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.


IV.4.4) Termin składania ofert

Data:  3 czerwca 2011  r.  Godzina: 10.00

             Termin otwarcia ofert

Data:  3 czerwca 2011 r.  Godzina: 11.00

Miejsce składania i otwarcia ofert: Sekretariat Teatru. Lublin ul. Narutowicza 17 II piętro.

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): nie będzie prowadzona aukcja.

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej : nie będzie prowadzona licytacja elektroniczna.

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych : nie dotyczy

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: nie dotyczy.


IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: nie dotyczy.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: nie dotyczy.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej : nie dotyczy.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej : nie dotyczy.

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej): : nie dotyczy.
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej): : nie dotyczy.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
tak            nie

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ryszard Fijałkowskidodano do BIP dnia 19-05-2011 12:32:44